مجموعه زرین مغز شما را به خرید بهترین مغزیجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

خرید عمده قیسی زردآلو صادراتی | مرکز فروش قیسی، شرکت زرین

آنچه در این مقاله می خوانید...

فواید قیسی زردآلومراکز اصلی تولید قیسی زردآلو صادراتینمایندگی فروش قیسی زردآلو در اصفهان
قیسی صادراتی درجه یک

 

 

 

امروزه قیسی زردآلو صادراتی با توجه به داشتن دامنه وسیع در تنوع و با کیفیت، شهرت دارد. همچنین با دارا بودن طعم شیرین و مطبوع و همچنین دارا بودن قیمت مناسب، خود را به یکی از محصولات محبوب و پرطرفدار در بازارهای داخلی و خارجی تبدیل کرده است.

 

 

 

 

فواید قیسی صادراتی

فواید قیسی زردآلو

 

مصرف قیسی زردآلو یک تیر و ده ها نشان است‌. با مصرف این میوه نه تنها ابتلا به سرطان را کاهش می دهید. بلکه به پاکساز روده و قلب خود نیز کمک می کنید. همچنین پوست شما را در برابر پیری و آسیب دیدگی های مختلف محافظت می کند. و پوست شما را شفاف، درخشان می سازد‌.

 

 

چراکه هر ۱۰۰ گرم از این میوه حدود ۴۸ کالری انرژی دارد. این میوه به دلیل داشتن ملین و خاصیت سم زدایی خود نه تنها باعث چاقی نمی شود. بلکه در کاهش وزن نیز موثر می باشد.

 

 

 

از دیگر فواید قیسی زردآلو می توان به بهبود بخشیدن به دستگاه گوارش، اشاره نمود. همچنین تقویت و بهبود بینایی، درمان کبد چرب، استخوان سازی و درمان کم خونی اشاره کرد.

شما عزیزان می توانید این میوه روح بخش و سرشار از مواد مغذی را از شرکت زرین به صورت آنلاین خریداری بفرمایید.

 

براین اساس برگه زردآلوی خشک‌شده که در مواردی حاوی مغز زردآلو نیز می باشد را قیسی می‌نامند. قیسی در مناطق مختلف کشور تولید می شود. میتوان از استان آذربایجان شرقی به خصوص شهر تبریز به عنوان یکی از مهمترین مناطق تولید کننده قیسی کشور نام برد.

 

 

 

 

مراکز تولید قیسی صادراتی

مراکز اصلی تولید قیسی زردآلو صادراتی

 

مراکز اصلی تولید قیسی زردآلو صادراتی متعدد هستند. صادرات قیسی زردآلو امروزه در کشور ما از رونق بسیار زیادی برخوردار است و انواع قیسی های تولید شده در کشور به  نقاط مختلف جهان صادر می شوند و در آن کشورها نیز از این قیسی ها استقبال خوبی انجام می گیرد و این مورد، مهر تاییدی بر کیفیت بسیار قابل قبول قیسی زردآلو تولید شده در ایران است.

 

 

 

از آنجا که آذربایجان شرقی، تبریز و همچنین شاهرود از مراکز اصلی تولید قیسی زردآلو صادراتی در ایران هستند. در همین راستا شرکت زرین با توجه به دامنه وسیع کاری خود توانسته است. مرغوب ترین قیسی های تولید شده را به صورت عمده و خرد در اختیار خریدران، مردم شریف ایران و بازارهای خارجی خود قرار دهد.

 

 

 

 

 

پخش عمده قیسی زردآلو

نمایندگی فروش قیسی زردآلو در اصفهان

 

شرکت زرین به عنوان یکی از مراکز فروش عمده قیسی زردآلو در بازار ایران فعال می باشد. این شرکت در بازارهای داخلی و خارجی فعالیت گسترده داشته و سابقه طولانی مدت و درخشانی کسب کرده است.

 

 

 

همینطور خرید و فروش عمده قیسی از طریق شرکت زرین و مصرف آن در بازارهای داخلی و همچنین بازارهای خارج از کشور امکان پذیر است.
شرکت زرین به عنوان یکی از مرکز فروش عمده زردآلو در بازار تهران می باشد. سالیان طولانی و متمادی همکاری خود با تمامی بازاریان داخلی و خارجی حفظ و گسترش داده است.

 

 

 

فلذا خرید عمده قیسی زردآلو، بادام و خشکبار صادراتی از طریق شرکت زرین به عنوان مرکز فروش عمده و صادرات قیسی، بادام و خشکبار امکان پذیر می باشد.

بدین ترتیب شرکت زرین یکی از مراکز معتبر فروش قیسی صادراتی و با کیفیت بالا در کشور می باشد. هر چه به آخرسال نزدیک می شویم طبیعتا موجودی سایزهای پر فروش و صادراتی کمتر می شود. اگر شما هم از طرفداران قیسی زردآلو هستید و به دنبال خرید عمده قیسی درجه یک صادراتی هستید. میتوانید همین حالا با مراجعه به صفحه مشاوره و فروش درخواست خود را ثبت نمایید.

 

 

 

 

همچنین اگر بخواهیم قیسی را از نظر سایز محصول تقسیم بندی کنیم، موارد زیر نمونه های پرفروش قیسی می باشد:

 

 

  • قیسی سایز درشت ۴×۳
  • قیسی سایز متوسط ۵×۳
  • قیسی سایز ریز ۶×۳

 

با خرید از شرکت زرین برترین محصول را بدون واسطه و با کیفیت منحصر به فرد دریافت می فرمایید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

رضا الهی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شماره تماس: 09120774128

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

اینستاگرام: zarinbadam@

توییتر: zarrinmaghz @

فیسبوک: zarrinmaghz@

لینکدین: zarin-zarinmaghz-2294a21bb@

مجموعه زرین مغز شما را به خرید بهترین مغزیجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!