مجموعه زرین مغز شما را به خرید بهترین مغزیجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

شرکت فعال صادرات بادام و خشکبار قیمت عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

از تولید تا فروش مستقیم بادام ایرانیبادام ایرانی در دنیای تجارتپخش و خرید بدون واسطه انواع بادام ایرانیقیمت بادام ایرانی در بازاربزرگترین شرکت صادرات بادام در ایران:
صادر کننده بادام

 

 

امروزه کشور این در تلاش می‌باشد تا مرغوب ترین نوع از محصولات خود را جهت صادرات به کشورهای دیگر تصادر کند. تا بتوانند در بازار هدف خود جایگاه مناسبی بیابند. شرکت زرین نیز در حین تولید، فروش و صادرات این محصول فوق اکنون نیز نهایت تلاش خود را به کار گرفته است تا بادام درجه یک را به کشور های مختلف صادر کند.

 

.

 

 

 

فروش مغز بادام شرکت زرین 09120774128

از تولید تا فروش مستقیم بادام ایرانی

 

بادام ایرانی را می‌توان یکی از با کیفیت ترین انواع بادام در جهان نام برد. از تولید تا فروش مستقیم این محصول در مراکز فعال در حوضه خشکبار صورت می‌پذیرد. اقلیم مطلوب ایران خاستگاه انواع با کیفیت ترین انواع بادام زمینی و درختی می‌باشد.

 

 

همینطور بادام درختی در نقاط مختلف ایران قابل کشت می‌باشد. اما می‌توان قطب تولید انواع بادام در ختی را به استان چهارمحال اختصاص داد. در این استان انواع با کیفیت ترین بادام درختی کشت و مراکز زیادی که در تولید انواع بادام درختی فعالیت می‌کنند.
چراکه در نزدیک باغات بادام این استان فعالیت دارند تا بتوانند با تولید بادام ایرانی با کیفیت سهم مطلوبی در جایگاه تولید بادام ایرانی با کیفیت ایفا کنند .

 

 

در استان ایران انواع بادام های درختی شامل:

  • بادام سنگی
  • بادام مامایی
  • بادام کاغذی

 

و دیگر بادام ها نظیر ربیع ،شاهرودی و…کشت می‌شوند.اکنون در بسته به کیفیت و ویژگی هایی که دارند کاربرد تجاری و طریقه خرید و فروش منحصر به فرد خود را ایفا می‌کنند.

 

 

براین اساس این محصول فوق نامبرده را نیز می‌توان در کنار بادام درختی جزء با کیفیت ترین مغزیجات معرفی کرد. نیز به خاطر داشتن کیفیت مطلوب متقاضیان زیادی در بازار های داخلی و خارجی دارد.

 

 

 

در شرکت زرین مغز انواع بادام زمینی و درختی تولید می شود . در نتیجه از پخش مستقیم تا صادرات انواع بادام زمینی و درختی ایرانی از عملکرد های قابل قبول زرین مغز در چند سال اخیر است.

 

 

 

فروش مغز بادام شرکت زرین 09120774128

بادام ایرانی در دنیای تجارت

 

 

بادام ایرانی به خاطر داشتن کیفیت بسیار مطلوب در دنیای تجارت استفاده های کاربردی بسیاری دارد. این محصول را باید به دو دسته زمینی و درختی تقسیم بندی کنیم. هر کدام از این گروه بادام های کاربردهای تجاری بسیار زیادی را برخوردار هستند. گستردگی و کاربردهای فراوان این دو محصول در گروهای مختلف سبب ارز آوری برای کشور و رونق بسیار زیاد در خرید و فروش انواع بادام ایرانی شده است.

 

 

 

در واقع بادام درختی کاربردهای تجاری خوراکی و غیر خوراکی بسیار زیادی دارد. از مغز بادام درختی در صنایع غذایی استفادهای زیاد می‌شود. اکنون در این صنعت از مغز بادام درختی در تولید شیر بادام ،انواع شکلات مغز دار ،تولید انواع کیک،طعم دار کردن بیسکویت استفاده می‌شود. مغز بادام خواص درمانی بسیار زیادی دارد و در تولید انواع مواد دارویی کاربرد مهمی را ایفا می‌کند. همچنین پوست بادام درختی همانند مغز بادام درختی کاربردهای تجاری مختلفی دارد. در تولید سوخت های کربنی ،تولید انواع چوب مصنوعی ،ساخت انواع چسب و تولید انواع کود های گیاهی استفاده می‌شود.

 

 

 

درواقع بادام زمینی نیز همانند بادام درختی استفادهای تجاری بی شماری دارد. چراکه از مغز بادام زمینی در تولید انواع مواد خوراکی نظیر شکلات استفاده می‌شود. همچنین تولید انواع کره بادام زمینی، بادام زمینی طعم دار، بادام زمینی روکش دار که دو محصول ساده در تجارت بادام زمینی به شمار می‌روند. از مغز بادام زمینی برای دودی کردن مرغ و گوشت و تولید انواع کالباس استفاده می‌کنند. از مغز های کم کیفیت و بی کیفیت بادام زمینی در تولید جلادهندها و براق کنندها استفاده می‌شود.

 

 

 

 

پخش و خرید بدون واسطه انواع بادام ایرانی

 

تاجران و گروهای مختلف به دنبال مراکز فعالی هستند که توانایی پخش و خرید بدون واسطه انواع بادام ایرانی را داشته باشند. از آنجایی که بادام ایرانی قیمت بالایی دارد و کاربرد های تجاری آن سبب شده تا گروه‌های تجاری زیادی برای تولید محصولات خود به دنبال خرید عمده بادام زمینی باشند.

 

 

لذا به ذکر است مراکزی که مزیت پخش بادام ایرانی را دارند. همچنین به عنوان پخش کننده و تامین کننده انواع بادام شناخته می‌شود. نیز می‌توان امکان خرید بدون واسطه بادام ایرانی را برای متقاضیان فراهم نماید. مزیت های پخش تخصصی بادام سبب اطمینان بیشتر در تجارت و جلوگیری از اتلاف وقت و همچنین سبب توسعه بیشتر در خرید و فروش بادام ایرانی می‌گردد.

 

 

از این رو شرکت زرین مغز با خرید مستقیم انواع بادام ایرانی از کشاورز و تولید و پخش مستقیم بادام و ایجاد فضایی برای فروش مستقیم انواع بادام ایرانی توانسته تاثیر قابل توجهی در رونق بخشیدن در تجارت بادام ایرانی را ایفا کند.

 

 

 

قیمت بادام ایرانی در بازار

 

اطلاع از قیمت انواع بادام ایرانی در بازار به تاجران و گروهای تجاری مختلف دیگر در خرید مطمئن تر انواع بادام و تجارت هدفمند‌تر کمک می‌کند. عوامل زیادی بر قیمت بادام تاثیر گذار است. از تولید سالیانه از مهمترین عوامل در میزان قیمت روز انواع بادام ایرانی است از انجایی که بادام ایرانی تقاضا بسیار زیادی دارد.
لذا کاهش تولید و میزان تقاضای زیاد بادام ایرانی تاثیر زیادی در روند افزایشی قیمت انواع بادام ایرانی می‌گذارد. سپس برودت هوا و افت زدگی محصولات از عوامل مهم بر کاهش تولید سالیانه بادام ایرانی هستند.

 

 

فلذا دومین عوامل مهم در میزان قیمت بادام ایرانی، کیفیت بادام می‌باشد. بادام درختی با کیفیت دارای مغزی روشن ،درصدی تلخی کم ،توپر و دو قلو بودن مغز و پوسته روشن از ویژگی های بادام درختی با کیفیت می‌باشد.

 

 

همچنین بادام زمینی با کیفیت نیز دارای مغزی روشن ،درشت و یکدست بوده وبوی بسیار مطبوعی دارد . برای اطلاع از قیمت روز انواع بادام درختی و زمینی با شرکت زرین مغز مغز در تماس باشید.

 

 

براین اساس چربی بالا، درشت و یکدست بودن ، خواص ارگانیک، عاری از کرم زدگی، خوش طعمی همه عواملی هستند که در  خرید و فروش بادام
خرید و فروش گردو خرید و فروش پسته رونق خاصی بخشیده است. درنتیجه از کیفیت بالای خشکبار ایرانی سبب افزایش صادرات خشکبار و ایجاد انگیزه بیشتر در تولید خشکبار ایرانی می‌باشد.

                                                       مرکز تولید ،فروش و صادرات بادام ایرانی

                                                                          شرکت زرین مغز

 

 

 

صادرات بادام زمینی و درختی به کشورهای عربی

 

بزرگترین شرکت صادرات بادام در ایران:

 

 

بزرگترین شرکت صادرات بادام در ایران می‌تواند ملاک خرید عمده بادام را بر سه اصل بنا کند.

  1. شناخت مناطق اصلی تولید بادام
  2. ارتباط مستقیم با تولید کننده گان بادام مرغوب
  3. جذب مشتری های داخلی و خارجی جهت خرید و فروش عمده بادام

    این سه نکته مهم برای تقویت و معروفیت شرکت صادرات بادام و رسیدن تا قله شرکت فعال اقتصادی راهی بیش ندارد.
    شرکت زرین مغز با داشتن سابقه کاری درخشان بسیار جذب مشتری نموده است. مشتریان داخلی و خارجی و تولید کنندگان می‌توانند برای تامین انواع خشکبار به ویژه بادام با این شرکت تماس حاصل نمایند.

 

 

مزایای بادام صادراتی ایرانی نسبت به بادام خارجی بسیار است. همچنین این محصول به لحاظ گیاه شناسی با نام علمی ( پراناس دالسیی) از خانواده میوه های سخت آمیگدالوس شناخته می‌شود از ارزش غذایی بالایی بهرمند گشته است.

فیبر
روغن غیر اشباع
پروتئین بالا
فسفر
ویتامین E

 

 

 

البته نا گفته نماند هر ساله با میزان زیادی واردات بادام به کشور سبب افزایش قیمت بادام ایرانی و اسیب به اصالت بادام ایرانی انجام می ‌شود لذا اقدامات دولت در جلوگیری از واردات می‌تواند سبب افزایش کشت و تولید بادام ایرانی و حفظ اصالت ان گردد.

 

در کشور ایران سالانه ۲۰۰هزار تن بادام تولید می‌شود که درصد بالایی از آن به کشورهای مختلف جهان صادر می‌گردد.

 

 

شرکت زرین مغز با داشتن سابقه کاری قابل توجه در تولید بادام ایرانی و عمل به حمایت از تولید ملی تاثیر قابل توجهی در صادرات بادام داشته است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها:
رضا الهی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

شماره تماس: 09120774128

پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

اینستاگرام: zarinbadam@

توییتر: zarrinmaghz @

فیسبوک: zarrinmaghz@

لینکدین: zarin-zarinmaghz-2294a21bb@

مجموعه زرین مغز شما را به خرید بهترین مغزیجات دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!